Utolsó kommentek

  • buci.: óóó iggen! (2010.01.17. 13:05) 2023. 01. 19.
  • Naftar: @Strigi: akkor én az átlagos tulajdonságaimmal tűnök ki a tömegből? Vagy nem értem. Egyébként jó l... (2009.09.17. 21:22) Erőlelátó
  • buci.: (amúgy én is mindig azt gondolom hogy most vagiznak itt a pirosban átmenéssel) (2009.09.17. 19:02) Erőlelátó
  • buci.: hát hova, strigi? (2009.09.17. 19:01) Erőlelátó
  • Strigi (törölt): Ez jó elindulás, csak juss el a gondolatmenettel kicsit tovább... Mondjuk oda, hogy amiben szerint... (2009.09.16. 17:09) Erőlelátó
  • Utolsó 20

Címkék

bejelentés (11) bemutató (11) blog (20) dammit! (67) egyperces (69) fear (6) gondolkodtató (57) idiot (60) kellemetlen (46) kérdés (51) link/embed (39) megfigyelés (71) meglepetés (13) mylife (65) ötlet (43) pillanat (15) rinya (54) semmi (23) spontán (79) teoréma (11) válasz (15) vicces (33) zene (23) Mutasd a címkéket!

Erőlelátó

2009.09.16. 15:03 :: Naftar

Az utcán éppen csúcsforgalom van, és nem csak az autók száma haladja meg az átlagot, hanem a gyalogosoké is. Én is köztük járok, és éppen az egyik gyalogátkelőhely felé tartok. Mire odaérek egy sornyi ember már áll ott (tehát nem férek a oda a járdaszegélyhez anélkül, hogy valakinek a magánszférájába hatolnék). Éppen előttem áll egy srác laza megjelenéssel - túl lazával, már-már nagyképűnek tűnik. A lámpánk piros, az utolsó autók még éppen elhaladnak előttünk. Emberünk nem sokkal ezután lelép a lámpa piros jelzése ellenére. Természesen annyira ő sem hülye, hogy a nála erősebb gépek elé lépjen, és a lámpa pár másodperc múlva zöldre is vált. "Menőnek hiszi magát, amiért pirosnál egyedül lépett ki" gondolom magamban. A tömeg nagyrésze más irányba megy, mint én, így a következő lámpánál már az első sorban állhatok. Mivel minden nap legalább egyszer járok erre, ezért úgy ismerem a lámpák váltásának ritmusát, mint a tenyeremet. Ezért érthető, hogy már akkor elindulok, amikor az autók már nem mennek, mégha nekem nincs is zöld jelzésem. És ilyenkor jut eszembe, hogy ugyanazt csinálom, mint a nagyképű tag!

Ebben a társadalomban kicsivel nehezebb egyedinek lenni, mint gondoltam. Dammit!

4 komment

Címkék: semmi idiot megfigyelés rinya kellemetlen mylife dammit!

A bejegyzés trackback címe:

https://naftar.blog.hu/api/trackback/id/tr191386360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strigi (törölt) 2009.09.16. 17:09:40

Ez jó elindulás, csak juss el a gondolatmenettel kicsit tovább... Mondjuk oda, hogy amiben szerintünk különbözünk, abban hasonlítunk, és fordítva... Pont erről írok egy bejegyzést.

buci. · http://bucii.blog.hu 2009.09.17. 19:02:11

(amúgy én is mindig azt gondolom hogy most vagiznak itt a pirosban átmenéssel)

Naftar · http://naftar.blog.hu 2009.09.17. 21:22:07

@Strigi: akkor én az átlagos tulajdonságaimmal tűnök ki a tömegből? Vagy nem értem. Egyébként jó lenne, ha visszateremtenéd a blogodat, hogy tudj hova erről bejegyzést írni, meg amúgy is, kell nekünk.
süti beállítások módosítása