Utolsó kommentek

  • buci.: óóó iggen! (2010.01.17. 13:05) 2023. 01. 19.
  • Naftar: @Strigi: akkor én az átlagos tulajdonságaimmal tűnök ki a tömegből? Vagy nem értem. Egyébként jó l... (2009.09.17. 21:22) Erőlelátó
  • buci.: (amúgy én is mindig azt gondolom hogy most vagiznak itt a pirosban átmenéssel) (2009.09.17. 19:02) Erőlelátó
  • buci.: hát hova, strigi? (2009.09.17. 19:01) Erőlelátó
  • Strigi (törölt): Ez jó elindulás, csak juss el a gondolatmenettel kicsit tovább... Mondjuk oda, hogy amiben szerint... (2009.09.16. 17:09) Erőlelátó
  • Utolsó 20

Címkék

bejelentés (11) bemutató (11) blog (20) dammit! (67) egyperces (69) fear (6) gondolkodtató (57) idiot (60) kellemetlen (46) kérdés (51) link/embed (39) megfigyelés (71) meglepetés (13) mylife (65) ötlet (43) pillanat (15) rinya (54) semmi (23) spontán (79) teoréma (11) válasz (15) vicces (33) zene (23) Mutasd a címkéket!

Kiakadásos

2009.02.20. 23:15 :: Naftar

Igen, ma csúnyán kiakadtam, két dolgon is.

Az első a mélyen tisztelt énektanárom megjegyzése volt. Mivel rendszerint a headsetem hangszóróiból szóló zenére összpontosítok (többek között gyakorlom a zene ritmusára való szívdobogtatást), ezért csak feltételezni tudom, hogy a lényeges mondat szövegkörnyezete valami olyasmiről szólt, hogy Beethoven, mikor kezdett süketülni, akkor úgy érezte, hogy mindenki elfordul tőle. És ilyenkor következett az agyhalál, amikor hozzátette, hogy "...de ugye az emberek kezet nyújtanak a bajba jutottaknak és segítenek nekik...". Még ha beleszúrt volna egy 'akkor még'-et, akkor nem kötöttem volna bele, viszont érződött a beszédén (mert erre fölkaptam a fejem), hogy ő ezt általánosságban gondolja és azt hiszi, ez most is így van. A kis naiv. Nem tudom, hogy melyik világban él, de gyanítom, hogy minden hétköznap, amint kilép az iskola kapuján (ami ugyan csak két ajtó, de mindenki kapunak hívja) átlép egy másik dimenzióba, ahol a bőrszín csak a kinézetet határozza meg, ahol mindenki Mozart-függő, ahol a kenyér még mindig 3,60 Ft és ahol a pónilovak is rózsaszínűek. Miért ilyennel taníttatnak minket...?

A másik a drogprevenciós óra volt, amiknek keretében négy órát fordítottunk arra, hogy a védőnő elmondja, hogy miket olvasott egy idióta tankönyvben a "káros szenvedélyekről". Minekutána ritkán fogyasztok alkoholt és más tudatmódosítószerekkel sem élek, nem vagyok túl járatos a témában, de valamin azért még így is kiakadtam. A "függőséget okozó veszélyfaktorok" témánál az egyik ilyen felsorolt faktor az extrém sportok űzése volt. Nem értettük, hogy egy olyan személy, aki 2-3 hetente kiugrik 10000 méteres magasságban egy repülőgépből és 800 méter fölött sosem nyitja ki az ejtőernyőjét mégis miért használna bármiféle drogot. Hiszen ezek a szerek (remélem most nem írok baromságot) valamilyen nemmindennapi élmény átélésére szolgálnak - mint például a repülés. Erre ő azzal reagált, hogy sok extrém-sportoló drogozik, mert magas a halálozás esélye (mihez képest, persze) és kell valami nyugtató. Arra szerintem nem gondolt, hogy esetleg a függőségtől függetlenül űzik a sportjukat. De ezt már inkább nem osztottam meg vele, jöjjön rá saját maga. Legalább arra jó volt ez az egész, hogy elterveztem, legalább egyszer végre fogok hajtani egy ejtőernyős ugrást a valószínűleg rövid életem során.

5 komment

Címkék: vicces kérdés ötlet idiot megfigyelés válasz mylife gondolkodtató dammit!

A bejegyzés trackback címe:

https://naftar.blog.hu/api/trackback/id/tr58955767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buci. · http://bucii.blog.hu 2009.02.21. 08:32:52

Hú ez a hihetetlen naivitás engem is nagyon föl tud idegesíteni. Egyik osztálytársam ilyen, szereti az állatokat és mindig mosolyog és mindenben a jót látja, és legszivesebben felpofoznám hogy ébredjen már fel. a szívverés meg menni fog menni fog:D

Naftar · http://naftar.blog.hu 2009.02.21. 08:55:31

Szerintem ha eléggé fölpofozod, akkor még föl is ébred és megköszöni. Ha nem ébred föl, akkor is legalább jól esett. :)
Megyeget, megyeget...

hűtő?! 2009.02.21. 12:04:33

már sajnálom hogy úgy felhúztam magam az órán. ezek túl hatásvadász órák. de már vége :)

mBala · http://alterum.blog.hu 2009.02.21. 12:55:49

P. tanárnő kijelentéséhez nekem annyi hozzáfűzni valóm van, hogy semmi gond azzal ha valaki hisz benne hogy még léteznek ilyen emberek, jóság meg mi a fene...viszont azzal amit állított az nem több mint a beletörődés hogy bizony minden a legjobban van ebben a világban.Viszont részben a kiábrándultság legalább annyira végzetes szerintem ezt illetően mint a túlzott naivitás. A drogprevenciós órához részemről inkább no komment...de azért ne felejtsük el, hogy "ez tankönyvből van!" azon behaltam... inkább "szexórát" a népnek, bár kétlem hogy ilyen téren is bármi újat tudnának mondani, ezzel az egésszel kissé elkéstek.

Naftar · http://naftar.blog.hu 2009.02.22. 10:46:20

Hát igen, csak ha meg fiatalabbaknak tartják az ilyen órákat, akkor - mivel fiatalon könnyebben befolyásolható az embergyerek - már csak azért is kipróbálja mindenki (mármint a drogot, nem a szexet). És a "szexóráknak" pedig valóban semmi értelmük.
süti beállítások módosítása