Utolsó kommentek

  • buci.: óóó iggen! (2010.01.17. 13:05) 2023. 01. 19.
  • Naftar: @Strigi: akkor én az átlagos tulajdonságaimmal tűnök ki a tömegből? Vagy nem értem. Egyébként jó l... (2009.09.17. 21:22) Erőlelátó
  • buci.: (amúgy én is mindig azt gondolom hogy most vagiznak itt a pirosban átmenéssel) (2009.09.17. 19:02) Erőlelátó
  • buci.: hát hova, strigi? (2009.09.17. 19:01) Erőlelátó
  • Strigi (törölt): Ez jó elindulás, csak juss el a gondolatmenettel kicsit tovább... Mondjuk oda, hogy amiben szerint... (2009.09.16. 17:09) Erőlelátó
  • Utolsó 20

Címkék

bejelentés (11) bemutató (11) blog (20) dammit! (67) egyperces (69) fear (6) gondolkodtató (57) idiot (60) kellemetlen (46) kérdés (51) link/embed (39) megfigyelés (71) meglepetés (13) mylife (65) ötlet (43) pillanat (15) rinya (54) semmi (23) spontán (79) teoréma (11) válasz (15) vicces (33) zene (23) Mutasd a címkéket!

Csepel-X

2009.04.20. 19:48 :: Naftar

Én, személy szerint nem igazán kedvelem a BMX-eseket. Úgy igazából egyet sem ismerek, de én ránézésre meg tudom állapítani róluk, hogy olyanok, mint a focisták; csak ők (mini)kerékpáron és reppet hallgatnak. Meg úgy egyébként sem vagyok valami nagy bringás, de azért a fontosabb típusokat felismerem. Ennek köszönhető, hogy ma feltűnt, hogy egy srác BMX-es társai között egy megközelítőleg 20" átmérőjű kerékkel rendelkező Csepel kempingkerékpárral trikkelt. Szerintem ez azért elég gáz.

És még valami. Azok, akik kiválasztják, hogy az ebadta kölköknek mit kéne majd elolvasniuk kötelező olvasmány fedőnévvel, azok miért nem tudnak valami olyat kitalálni, amit még élvezni is lehet? Jó, persze nem tetszhetnek mindenkinek a Rejtő regények, de amiket most kéne, azok meg senkinek sem.

9 komment

Címkék: kérdés ötlet idiot megfigyelés rinya egyperces gondolkodtató dammit!

A bejegyzés trackback címe:

https://naftar.blog.hu/api/trackback/id/tr931076672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strigi (törölt) 2009.04.21. 19:30:00

Az előbbire azt mondom, hogy szard le, az utóbbira meg azt, hogy lázadhatnánk, csak az emberek vagy leszarják, vagy csak akkor kezdik el leszarni, mikor látja, hogy 'az a suttyó egyetért, hát ne értsen velem egyet egy suttyó'.

Naftar · http://naftar.blog.hu 2009.04.21. 22:06:16

Az előbbit le is szarom, csak leírtam, hogy mik vannak.
Az utóbbinál meg a suttyókat szarom le, mert engem aztán igazán nem érdekel, hogy annak a suttyónak is rossz, hogy ilyenek a kötelező olvasmányaink; engem az zavar, hogy az enyémek rosszak.
Az általad leírt problémára az egyik megoldás lehetne, ha senkit nem érdekelne a másik véleménye, ami nem is hangzik olyan rosszul, de az még jobb lenne, ha egy suttyó-mentes világban élhetnénk.

hűtő?! 2009.04.24. 13:57:54

a klasszikusokat ismerni kell, úgyhogy ne helyette ajánlják a kedves Rejtő bácsit, hanem mellé

- Mandos - 2009.04.28. 20:32:33

@hűtő?!: Ez most ugye csak szarkazmus? Miért kéne ismerni a "klasszikusokat"?

Naftar · http://naftar.blog.hu 2009.04.28. 22:20:04

Gyamítom, hogy csak szarkazmus.

mBala · http://alterum.blog.hu 2009.04.29. 16:06:21

Miután én nagy irodalom kedvelő vagyok ehhez az attitűdhöz nem tudok nem felemásan hozzáállni, viszont nem vagyok egy elfogult álszemérmes sznob sem, így azt mondom hogy ha a dolog lényegét nézzük igaz, miért kéne ismerni a klasszikusokat? Mondjuk rá tudnék kontrázni de sokáig tartana és nincs kedvem vitatkozni ("aha, persze", hangzik most el a "hátam" mögött :) ) Talán lerövidíteném annyira, hogy ezek a dolgok, vagy hogy általános legyek, a kultúra erőltetett megismertetését én is ellenzem, mert ez tönkreteszi valamennyire magát a dolgot is.

hűtő?! 2009.05.01. 14:33:00

Miért ne kellene ismerni azokat a műveket, amelyek hatással voltak, inspirálóan hatottak a később utánuk következő írók és költők munkáira? Szerintem, azzal van csak a probléma, ahogy behajtják rajtunk. A pedagógia hiányával. Én például sokat olvasok, mindent minden mennyiségben, és imádom felismerni az angol beat nemzedék kritikus írásaiban például Shelley-re vagy másokra való utalásokat. Magamtól viszont nem olvastam volna az angol romantika után, de az iskolában felkeltette az érdeklődésemet, így később beat irodalom olvasásakor felcsillanhatott rajta a szemem. :) Ennek ellenére én nem olvasom el a kötelezőket, csak amelyek tetszenek. Sajnos ebben az évben csak Az arany virágcserép ragadott el.
Mit írjak még? Hogy magyarázzam? Én a tanulók közül a hülyébbik vagyok, akinek szüksége van az iskolára, hogy nyisson nekem új témát, amit ott kedvemre nem tanulok meg, viszont itthon kedvemre vetem magam a mélyebb és érdekesebb bugyraiba. Akinek ehhez nem kell az iskola, ill. a kötelezők, azokat irigylem. Sajnos magamtól nem keresnék utánuk.
Így is feleslegesnek érzem még fejtegetni az álláspontomat, biztos valamelyiktek földbe döngöl egy következő, ennél sokkalta rövidebb szösszenettel.

- Mandos - 2009.05.06. 20:49:58

@hűtő?!: Nem értem, amit mondasz. Én a te "kell" szavad alatt azt értettem, hogy mindenkinek ismernie kell őket, valamilyen okból. Most azonban a személyes preferenciáidról beszélsz.
Esetleg megmondhatnád, mit értesz "kellés" alatt.

hűtő?! 2009.05.08. 17:17:09

Azt értem alatta, amit a saját példámmal támasztottam alá: hogy ez talán, érdeklődővé tud nevelni pár fiatalt. Ami szerintem a legfontosabb. Csak kár hogy nem tudunk elvonatkoztatni sokszor a tanártól, hiányos tudásától, a balfasz módszerétől, és csőlátásúak leszünk felé, és elcsúfítja azt, hogy ezek milyen szép dolgokat is tudtak írni. Nagyon szép kifejezéseket ötlöttek ki a kötelező olvasmányok írói is, nem kutyábbak Rejtőnél, kár hagyni elsiklani a szemet felettük, kár hagyni elsikkadni őket.

A "kellés" az, hogy nem lehet tudni, kinek mi nyitja fel a szemét, mi formálja majd a személyiségét, úgyhogy ez is egy lehetőség, amit fel kell tárni, megadva a lehetőséget.

De fogalmam sincs, hogy a tantervben ezért vannak-e, a tanárok ezért sulykolják-e...
süti beállítások módosítása